Landelijke Bedrijvengids
Bedrijven

Waarom je telefoon laten opnemen?

Op een dag kan een bedrijf wel tientallen telefoontjes krijgen en die kunnen erg belangrijk zijn. Een ondernemer kan helaas niet continu de telefoon opnemen, want hij heeft ook nog andere belangrijke dingen te doen. Ze hebben het over het algemeen te druk om zelf de telefoon constant op te nemen. Een oplossing voor dit veel voorkomende probleem is het aannemen van een telefoniste, maar daar is meestal geen budget voor. Het is natuurlijk erg duur iemand aan te nemen puur en alleen voor de telefoonopname. Je kan het je alleen niet veroorloven belangrijke telefoontjes te missen. Daarom is er nog een andere oplossing voor dit probleem, namelijk een antwoordservice.

Een dergelijke telefoonservice is niet duur en een erg goede oplossing voor dit probleem. Het werkt als volgt: je krijgt van het bedrijf dat je betaald als het ware een persoonlijke telefoniste. Hij of zij beantwoord alle telefoontjes voor jouw bedrijf. Hij of zij staat de hele dag voor je klaar en is altijd bereikbaar. Je betaald per telefoontje een klein bedrag en per maand betaal je abonnement kosten. Deze telefoniste is op de hoogte van de stand van zaken van je bedrijf. Voordat ze aan de slag gaan met jouw bedrijf lezen zich in en op die manier kunnen ze de klanten van gepaste en professionele informatie voorzien. Ben je op een bepaalde tijd wel beschikbaar om de telefoon op te nemen? Dat is geen probleem, want je schakelt de telefoon door naar de antwoordservice. Ben je in de middag bijvoorbeeld naar een klant toe, dan schakel je de telefoon door naar de antwoordservice. Ben je in de ochtend gewoon op het kantoor en heb je de tijd klanten te helpen, dan schakel je de telefoon niet door. Dan bespaar je ook weer kosten en betaal je alleen de abonnement kosten.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl